Will Automation Disrupt Digital Marketing In 2021?

targeted email marketing list for your bulk email campaigns
Post Reply
sabinapervin08
Posts: 1
Joined: Sun Jan 23, 2022 9:41 am

Will Automation Disrupt Digital Marketing In 2021?

Post by sabinapervin08 »

Grand View Research zei dat de automatiseringsindustrie in 2025 wordt gewaardeerd op $ 7,63 miljard. Het onderzoek benadrukt het belang van het omarmen van automatisering om betere resultaten te behalen in de marketingwereld. AI-geïntegreerde softwaregestuurde automatisering helpt marketeers hun activiteiten effectief te stroomlijnen zonder dat er een constante directe betrokkenheid van marketeers nodig is. Als je teruggaat in de tijd, waren marketeers afhankelijk van cold calling, het afhandelen van vragen van klanten en het handmatig beheren van klantaccounts. Maar nu technologie de digitale marketing verstoort, is online promotie veel gestroomlijnder en efficiënter geworden. Nu hoeven professionals alleen maar de analyses in de gaten te houden en na te denken over de processen voor het bouwen van strategieën. Digitale marketeers maken gebruik van AI-tools om marketing te automatiseren De bijna revolutionaire uitvinding van chatbots heeft veel gebruik gemaakt van marketing, waardoor het eenvoudiger is om klantenondersteuning te beheren. Een geweldige uitvoering. Aangezien de resultaten van automatisering algemeen erkend worden, hebben verschillende merken bovendien plannen om het op te nemen in hun marketingcampagnes via Flipkart en Amazon's winkelhulp. Deze robots zijn zo professioneel geprogrammeerd dat ze denken, reageren en communiceren als een mens.

Ze hebben het vermogen om te functioneren als een menselijk brein. Ze voeren een zelfevaluatie uit van het verzoek van de klant en stellen passende antwoorden voor. Met het gebruik van software en analysetools zijn verschillende procedures veel gestroomlijnder en Bleni Baza e të Dhënave të E-së dhe ndërtoni shpejt listën e postës elektronike efficiënter geworden. Nu hoeven professionals alleen maar de analyses in de gaten te houden en na te denken over de processen voor het bouwen van strategieën. Dus als je naar het grotere geheel kijkt, realiseer je je dat marketing draait om het leveren van een uitzonderlijke klantervaring en dat is mogelijk met behulp van automatisering. Met behulp van kunstmatige intelligentie bieden marketeers geavanceerde klantenondersteuning, waardoor hun ervaring aantrekkelijker en veelbelovender wordt. Dit stimuleert conversies en merkbetrokkenheid; waardoor klantenloyaliteit wordt opgebouwd. Een stap naar personalisatie Door digitale marketing te verstoren door middel van automatisering, kunnen marketeers leren, luisteren en klanten betrekken op een manier die een sterke band met hen creëert. Marketeers kunnen nu AI-aangedreven leadscores gebruiken, wat helpt bij het stimuleren van diepgaande klantbetrokkenheid, wat ook ten goede komt aan contentstrategen die nu meer gerichte content kunnen genereren. Met behulp van automatiseringstools kunnen marketeers de reis van een koper creëren en inzichten extraheren om gepersonaliseerde strategieën samen te stellen om bezoekers te boeien.

Als het gaat om het brandmerken van een e-commerceplatform, kunt u een aangepaste prijsstrategie maken om uw kopers meer te laten uitgeven. U kunt door prijsmodellen sluipen en toegang krijgen tot marktdemografische gegevens om te begrijpen welk product het beste presteert. Met behulp van deze gegevens kunnen merken gepersonaliseerde kortingsaanbiedingen naar een select publiek e-mailen. Personalisatie door middel van algoritmen maakt conversie voor bedrijven een stuk eenvoudiger. Garandeert vertrouwelijkheid Met gepersonaliseerde contentcreatie zijn privacy en veiligheid een hot topic onder marketeers. Als je naar de statistieken kijkt, geeft ongeveer 72% van de shoppers de voorkeur aan gepersonaliseerde productontdekking, maar 86% van hen maakt zich meer zorgen over hun privacy en gegevensbescherming. De belangrijkste reden ligt in het delen van gegevens. Klanten delen hun data liever niet met platforms. Daarom kunt u met behulp van automatisering een firewall maken om uw platform te beschermen; het is dus onmogelijk voor indringers om de persoonlijke gegevens van uw waardevolle klanten te schenden. Bovendien moet u uw klanten mogelijk geruststellen dat hun informatie nergens anders wordt gebruikt en dit is alleen mogelijk door automatisering. U moet het vertrouwen van klanten winnen, dus update uw automatiseringsstrategie met het privacybeleid.

Biedt voorspellende analyse van klantgedrag Gegevens zijn een van de meest gevraagde zaken ter wereld. Het gebruik van big data helpt marketeers bij het creëren en uitvoeren van hun strategieën om winstgevende resultaten te behalen. Met behulp van automatisering kunt u gegevens verzamelen over de activiteiten van uw klanten en een zeer gerichte marketingcampagne opzetten. Het kan u helpen opkomende trends te voorspellen door u te laten weten waar de markt naartoe gaat. AI-algoritmen verzamelen gegevens van meerdere kanalen en platforms, waardoor merken potentiële kopers kunnen voorspellen. Aangezien de digitale markt verzadigd is met concurrentie, is het belangrijk voor AI-algoritmen om uw campagnes te benutten en u meer gerichte inzichten te geven om de gegevens te interpreteren. Met technologie die digitale marketing verstoort, kunnen bedrijven weloverwogen beslissingen nemen over hun promotie-inspanningen. Behaal betere resultaten met betaalde media Als u nadenkt over statistieken over betaalde media, zult u zien dat klanten gemiddeld 400 tot 1.000 advertenties per dag te zien krijgen. Zo groot is de kans dat uw advertentie de potentiële klant target. De resultaten worden vruchtbaarder als u kiest voor betaalde strategieën en zich richt op specifieke platforms. Dit is mogelijk als je geavanceerde automatiseringstools hebt die inzichten kunnen extraheren door de activiteiten te monitoren
Post Reply